OT: firemni ucet na Slovensku pristupny z Linuxu

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červen 10 11:19:35 CEST 2004

> Len prave teraz chystaju zmenu pravidiel... :(. Uz sa za ucet bude platit,
> ze nestaci k tomu aby zarobili mat iba ulozene nase peniaze, ale este z
nich
> chcu aj strhavat poplatky aby zarobili... :(. Celkom ma nasrdili, obzvlast
> ked som dostal obzvlast chrapunske odpovede z ich kontaktnej adresy.

No, jestli u vas teprve chystaji zavedeni poplatku za vedeni uctu, tak jste
doted byli docela stastna zeme... u nas ze plati davno a docela dost :-(

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz