OT: firemni ucet na Slovensku pristupny z Linuxu

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pátek Červen 11 09:49:22 CEST 2004

On Fri, 11 Jun 2004 07:05:16 +0000 (UTC), Matus UHLAR - fantomas wrote

> ide o Eliot konta - iba pre elektronicke platby, ktore bolo doteraz
> zadarmo. Ale viete ako je to s ludmi, ak mam nieco zadarmo, musim to
> mat zadarmo vzdy...

Nerob srandu... To je vazna vec. Ked dam niekomu peniaze a on ich otaca,
snad je este nehorazna drzost pytat za to poplatky, ze pouziva _moje_
peniaze.

--
Erich Vinclav