OT: firemni ucet na Slovensku pristupny z Linuxu

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Červen 11 10:18:32 CEST 2004

Vinclav Erich wrote:

> On Fri, 11 Jun 2004 07:05:16 +0000 (UTC), Matus UHLAR - fantomas wrote
> platit,
> obzvlast

> Nerob srandu... To je vazna vec. Ked dam niekomu peniaze a on ich otaca,
> snad je este nehorazna drzost pytat za to poplatky, ze pouziva _moje_
> peniaze.
>
> --
> Erich Vinclav

	Uvedomte si, kde zijete. V eeenglii, hameerice a pod. je normalni, ze
banka zije z uroku a poplatky si bere tak, ze mi dava _jine_ uroky, nez
sama dostava. U nas (a predpokladam, ze i u Vas :-) je _normalni_, ze
vybira poplatky i za dychani zamestnancu, kteri kolem meho konta prosli.

	Ales