Zalohovani nelinuxoveho SCSI disku na linuxu

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pátek Červen 11 11:04:41 CEST 2004

On Fri, 11 Jun 2004, Ondrej Koala Vacha wrote:
> Nicmene at tak nebo tak by fdisk by mel zarizeni otevrit.
> Nebo jinak: kdyz fdisk napise Unable to open pak to snad
> znamena, ze zarizeni neni pristupne jako takove. Tady je divne, ze se
> system tvari, ze pripojil sda, ale fdisk ho pak nenajde.
Uz jsem toho taky vsimnul, ale spis bych dukladne zkontroloval ten scsi
radic a jeho nastaveni. Pokud to jsou starsi disky, tak zpomalit i
komunikaci s nimi. A doufam, ze p. Kovar ma radne zakoncenou SCSI
sbernici. Bez toho se sice disk ohlasi, ale pak z nej dalsi data nejdou
dostat - NEPRAVIDELNE.

Dalsi vec, co by mohla byt, ze si vyrobce nechal delat disky s vlastnim
firmwarem. Casto dostavame disky od HP, ktere maji jiny firmware nez
original Seagaty.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639