Zalohovani nelinuxoveho SCSI disku na linuxu

Jan Kovar jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Červen 11 11:32:01 CEST 2004

V Pá, 11. 06. 2004 v 11:04, Karel Dudasek píše:
> Uz jsem toho taky vsimnul, ale spis bych dukladne zkontroloval ten scsi
> radic a jeho nastaveni. Pokud to jsou starsi disky, tak zpomalit i
> komunikaci s nimi. A doufam, ze p. Kovar ma radne zakoncenou SCSI
> sbernici. Bez toho se sice disk ohlasi, ale pak z nej dalsi data nejdou
> dostat - NEPRAVIDELNE.

No ja mam s SCSI disky minimalni zkusenosti. Zkusim se podivat do
nastaveni toho radice. Ale z toho, co si pamatuju z davnych dob, tak
jsem predpokladal, ze zarizeni funguje i jako terminator, pokud je na
konci kabelu. Je to tak? Asi ne, kdyz o tom premyslim. Zadny jumper na
tohle jsem na disku nenasel. Takze to by mohl byt problem. Zkusim se
poptat po terminatoru.

> Dalsi vec, co by mohla byt, ze si vyrobce nechal delat disky s vlastnim
> firmwarem. Casto dostavame disky od HP, ktere maji jiny firmware nez
> original Seagaty.

Ten disk je starsi Maxtor. Model 7345SR, ale nevim, jestli to nekomu
neco rekne. Jak jsem rekl, je to v nejake Motorole, takze je mozne, ze
firmware je jiny. Ale s tim asi nic neudelam.

TNX