Zalohovani nelinuxoveho SCSI disku na linuxu

luc xxlucas na centrum.cz
Pátek Červen 11 11:43:45 CEST 2004

Jan Kovar napsal(a):

>No ja mam s SCSI disky minimalni zkusenosti. Zkusim se podivat do
>nastaveni toho radice. Ale z toho, co si pamatuju z davnych dob, tak
>jsem predpokladal, ze zarizeni funguje i jako terminator, pokud je na
>konci kabelu. Je to tak? Asi ne, kdyz o tom premyslim. Zadny jumper na
>tohle jsem na disku nenasel. Takze to by mohl byt problem. Zkusim se
>poptat po terminatoru.

To bych videl skoro urcite na problem pokud to nemas zakonceni...
Predpokladam, ze je to na
50 pin kabelu, tak nejlepsi je to zakoncovat na poslednim disku, kde das
prislusny jumper na disk.
Dopurucji sehnat si popis radice, kterej mas, apdaptec je ma dostupny na
webu ve forme pdf a je
tam vse nakreslene jake jsou moznosti radice a jak na pripojovat a
zakoncovat scsi retezec.

>Ten disk je starsi Maxtor. Model 7345SR, ale nevim, jestli to nekomu
>neco rekne. Jak jsem rekl, je to v nejake Motorole, takze je mozne, ze
>firmware je jiny. Ale s tim asi nic neudelam.

zde nezbyva nic jineho nez web, najit si pokud mozno co nejpodrobnejsi
popis konfigurace vsech
jumperu na tomto disku, a tam bude urcite popsano jak se dany disk
terminuje.

                     luc