Courier-IMAP a Odeslaná pošta

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Červen 12 00:08:05 CEST 2004

Dejma wrote:

> Díky za osvětlení - už z toho mám temno
>
> Jsem zmatený z tohoto:
> Trash (smazaná pošta dle konfiguráku courieru přesouvá courier -
> funguje)

IMHO ji mailklient pouze oznaci jako smazanou (nastavi priznak u mailu)
a nikam ji nepresouva. A pak ji mailklient zobrazi v Trash

> Sent (odeslaná pošta dle konfiguráku courieru přesouvá courier -
> Nefunguje.

??? nejsem si vedom, ze by IMAP server neco nekam presouval. To je problem
mailklienta. V Outlook Express nastavit jako prefix "INBOX." a pak nastavit
jmeno slozky s odeslanou postou, u ostatnich mailklientu obdobne.
Ted jsem jeste koukal do konfiguraku a mela by fungovat zcela opacna
vlastnost - kdyz nakopirujete mail do slozky Outboc, tak ji server za Vas
posle. T.j. presny opak toho, co chcete.

> Pokud přesouvá klient - funguje vše kromě MS outlooku 2003 - tam jsm to
> zaboha nenašel)
> (zkoušel jsem to na thunderbirdu a Oexpress)

IMHO to ani fungovat nemuze.

> Proč to nefunguje, když courier nabízí přesunutí odeslaných mailů do
> outbox

Byl by odkaz na dokumentaci, kde se pise, ze to umi?

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)