RE: Courier-IMAP a Odeslaná pošta

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Červen 11 16:35:14 CEST 2004

> Já teda nevím o čem přesně je tu řeč ale IMAP to je pouze
> jako vzdálený disk s adresářemi do kterého se dají ukládat
> správy. (zjednodušeně řečeno)
>
> A pokud mailový klijent něco odešle přes SMTP (poštu) tak jak
> o tom má IMAP vědět :-(
>
> Prostě ten klijent to musí i uložit do IMAPu - složky (jak
> bude ta složka pojmenovaná atd... záleží na nastavení)
>
> No a pokud mail klijent nic nikam neskopiruje tak to v imapu
> nebude, problém může být když ten mail klijent to skopíruje
> ovšem imap to odmítne ovšem to by byl nějaký záznam v logu.

Díky za osvětlení - už z toho mám temno

Jsem zmatený z tohoto:
Trash (smazaná pošta dle konfiguráku courieru přesouvá courier -
funguje)
Sent (odeslaná pošta dle konfiguráku courieru přesouvá courier -
Nefunguje.
Pokud přesouvá klient - funguje vše kromě MS outlooku 2003 - tam jsm to
zaboha nenašel)
(zkoušel jsem to na thunderbirdu a Oexpress)

Proč to nefunguje, když courier nabízí přesunutí odeslaných mailů do
outbox
Zajímá mě především jestli to někomu funguje, aniž by to zařizoval
klient - nebo je to kravina

Rád bych kombinoval outlook (nejčastější klient) + webmail

Díky za echo, Dejma