Zacatecnik: jakou grafickou kartu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Červen 12 13:16:03 CEST 2004

> Jo, presne o ni uvazuju. _Pry_ ma 3D vykon jako GeForce 3 Ti200, bohuzel
> nevim, co je na tom pravdy. Navic, pokud casem prejdu na LCD, pak se
> fajnovosti matroxich D/A prevodniku asi moc neuplatni a 3D vykon muze chybet.
> Je to zapeklita situace. :( Ale mam jeste skoro rok cas, takze doufam, ze se
> to trosku vystribri.
  Vykon ma, moc se to ale srovnavat neda protoze nVidie hodne rady sidi a to
uplne vsechno co muzou jen aby mely hruby vykon. Na hrani je tak Pahrelia
trosku slabsi (neni proste tak 'vytaktovana' prestoze by na to mela, asi
spravne naznaly ze stavet dalsi viceucelovou pec je nesmysl) ale s kterou
GeForckou to srovnat tezko rict, kazdopadne si ale vede slusne. Ale zalezi
na pouziti, musis ji tak jako tak _vyzkouset_.
  S tim LCD apod. - holt opravdu pujcit na odzkouseni 2 karty a hrat si,
vykon sice muze chybet ale nemusi to zalezi na praci a preferencich. Ja
zase treba osobne ozelim nejake fps a podobne nesmysle jen kdyz to bude
mit hezky obraz; stejne jako pokud mam na vyber mezi dobrym monitorem
a prumernym LCD na nejmenovane skole tak vzdycky volim monitor protoze
proste z tech LCD me tak akorat boli hlava a cukaji nervy, zatimco
klidny lehce vyblity obraz monitoru je mi prijemny. Ale je zajimave, ze
presvetlenim a prekontrastenim to take neni.
  A stejne, za rok budou grafiky zase jinde :-). Ale pokud to neni pro
profesionalni pouziti tak grafika vzdycky byla je a bude utopena a zabita
investice, coz se treba o pameti a hlavne disku (kdyz uz jsou na nem data
tak by mel vydrzet i pristi sazkovy tyden...) rict neda :-)

> Libor
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz