Jak spravne odebrat radic z PC

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Sobota Červen 12 17:05:56 CEST 2004

> nikdy nebyl
>
> Nespadne spíše nějakej zaváděč ? Spadne skutečně to jádro ?
> Skutečně na
> těch HD nic nebylo ?

Skutecne spadne jadro. Ja jsem tam mel ten radic asi tyden a byl na nem jen
jeden disk, ktery mel neznamy fs, takze si tam tezko mohl linux zapsat
nejaka data. Navic ten disk jsem odebral uz vcera a jelo to i bez nej. Az
kdyz jsem odebral i ten radic, tak to v pristim startu padlo.

> Nemáš tam VIA čipset ? -> je chybička v FC2 s VIA jádro nechodí (bug)
> nutno použít jádro vlastní nebo z FC1 anebo teď jsem zjistil že je
> novější i pro FC2 2.6.6 a to nepadá.

Je to IBM NetVista. Je tam Intel deska a P4. Tohle jsem mel vlastni
zkompilovane jadro, kde jsem zapnul podporu pro vsechny mozne FS. Zjistil
jsmem, ze puvodni RH jadro, tedy FC jadro, nabootovat slo, i kdyz to hodilo
podobnou chybu.

Ja si s linuxem jako takovym poradim, o zadna data naprijdu, jen me to
prekvapilo.

TNX