Databazove mail foldery

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Červen 12 23:55:10 CEST 2004

Dne Sat, Jun 12, 2004 at 01:58:00PM +0200, Jakub Horky napsal:
> Zdravím,
>
> hledám verzi nebo patch do sendmailu, procmailu a UW IMAPu, který bude místo
> ukládání mailů do textových mailfolderů (maily nalepené za sebou, oddělené hlavičkou
> "From <envelope-from> <date>") používat MySQL nebo PostgreSQL a ukládat je do
> databáze. Hlavní důvod, proč tohle hledám, je že mám mnoho mailů v mnoha složkách a
> když s nimi imapd pracuje, je často _hodně_ udýchaný...

No to je v tom, ze mate spatny imap server. Pro vetsi veci se pouziva cyrus,
ma dokumentovane instalace s 300000 uzivateli, nikoliv ovsem na domacim PC.
Courier je taky vyrazne lepsi.

UW se chova fakt hrozne.

Kazdopadne ja povazuji ukladani mailu do databazi ze pomerne pochybny
vyvojovy smer. Na to SQL proste neni.

zdravim
dan