Re: Samba a dlouhé ukládání dat z winxp

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Neděle Červen 13 16:02:13 CEST 2004

> Když jsem si na server nainstaloval iptraf, a podíval jsem se na to, jak
> rychle to přenáší data, tak jsem neveřil ještě víc. Ne z rychlosti (ta
byla
> u win98 i u winxp stejná), ale z toho, kolik se přenese dat: u win98 se
při
> naprosto stejné operaci přenese 1MB dat směrem na server a 1MB směrem ze
> serveru, nicméně z winxp se přenese 3,5MB... což by odpovídalo onomu 3-5x
> delšímu času ukládání...
>
> Netušíte čím by to mohlo být??? Už jsem z toho úplně na prášky...
> Konfiguraci samby přikládám na konci.
Tady bych hledal spis na strane WinXP a ne v sambe. Win98 toho proti XP
spoustu neumi a tak ani neotravuji sve okoli na siti ruznymi dotazy a
rozesilanymi informacemi ;-) Pokuste se na XP povypinat vsechny sluzby,
ktere nutne nepotrebujete. Ackoliv delam s widlema casteji nez s linuxem
stejne vam moc konkretniho neporadim. Ono je to v tech XP dost neprehledne a
nektere sluzby maji vazby na dalsi atd. Pro zacatek skuste nejaky programem
otestovat, jake porty na tech XP jsou otevrene a podle toho zkuste najit
zbytecne bezici sluzby. Podle me napriklad na XP asi pobezi IIS (webserver),
alespon default instalace ho zapina, pobezi tam asi DNS, remote access atd.
Rad bych poradil konkretneji, ale sam doposud pouzivam Win98 ;-)
--
Petr