GPRS PCMCIA modem

Tomas Gustav Blaha linux na gustav-blaha.net
Pondělí Červen 14 01:51:50 CEST 2004

Dne ne 13. června 2004 23:41 Pavel Košarník napsal(a):
> Dobry den,
Vam tez.
> Cez google som nasiel, ze "LCP terminated by peer (^])" moze byt tym,ze
> medzi prikazmi chyba sekvencia AT+CGDCONT=1,"IP","Internet". U mna je.
> Potom moze byt problem, ze ATD*99***1# je pouzitie profilu 1 v telefone. To
> ale neviem ako zistit, ci tento profil existuje a ako je nastaveny.
Ja mam terminal Siemens MC 35i, a take jsem s profily nic nedelal, a funguje
to. (ze by Eurotel? Spis to proste neni potreba).
> acer:/etc/ppp/chatscripts # cat gprs_et
> TIMEOUT 15
> ABORT BUSY
> ABORT "NO CARRIER"
> ABORT ERROR
> "" 'ATE0V1'
tohle neznam, ale to bude spis muj problem :-)
> OK 'AT'
> OK 'AT+CGDCONT=1,"IP","Internet"'
Strelba od boku, nemate pridelenou statickou IP? "Internet.S"

--
Tomas Gustav Blaha
student FD CVUT