sendmail - odesilani posty z NElokalni site

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Červen 14 23:35:19 CEST 2004

On Mon, Jun 14, 2004 at 10:46:56AM +0200, Radek Kania wrote:

> Na tom postovnim serveru je Redhat8 + aktualizace  a sendmail 8.12.8
> Poradite mi, ktery pop3 daemon umi updatovat ten "access" nebo jak
> stavajici Sendmail naucit autentizaci?

SASL je popsany v dokumentaci sendmailu, zacnete v /usr/share/sendmail-cf/README.

SMTP after POP se rsi extra demonem, ktery cumi do logu (POP3 serveru).
Projektu je nekolik, pouzijte Google nebo hledejte na http://sf.net,
pripadne na FreshMeat.

--
                        Milan Kerslager