Co je to qt-mt

david_novy na lion.cz david_novy na lion.cz
Pondělí Červen 14 08:14:02 CEST 2004

Chtěl bych se zeptat, přeložil jsem si v Fedora Core 1,
QT-X11-FREE-3.3.2. To se povedlo. Když chci nyní přeložit aplikaci,
která využívá tuto verzi QT, configure mi vrací tuto chybu: (library
qt-mt) not found.Configure spustim tak, že mu zadam parametry
./configure --with-q        t-dir=/usr/local/qt
--with-qt-includes=/usr/local/qt/includes
--with-qt-libraries=/usr/local/qt/libraries. Koukakl jsem, že je v
configure volba --disable-mt, pak to jde přeložit. Co přesně je qt-mt?
<http://sunsite.rediris.es/mirror/Qt/source/qt-x11-free-3.3.2.tar.bz2>