Co je to qt-mt

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Červen 14 08:26:13 CEST 2004

On Mon, 14 Jun 2004, david_novy na lion.cz wrote:

> Chtěl bych se zeptat, přeložil jsem si v Fedora Core 1,
> QT-X11-FREE-3.3.2. To se povedlo. Když chci nyní přeložit aplikaci,
> která využívá tuto verzi QT, configure mi vrací tuto chybu: (library
> qt-mt) not found.Configure spustim tak, že mu zadam parametry
> ./configure --with-q        t-dir=/usr/local/qt
> --with-qt-includes=/usr/local/qt/includes
> --with-qt-libraries=/usr/local/qt/libraries. Koukakl jsem, že je v
> configure volba --disable-mt, pak to jde přeložit. Co přesně je qt-mt?
> <http://sunsite.rediris.es/mirror/Qt/source/qt-x11-free-3.3.2.tar.bz2>

Verze/konfigurace Qt pro multithread aplikace (vicevlaknove)

Pokud se nepletu tak pri kompilaci Qt z vlasntoch zdroju se pri konfiguraci
rukalo jake rezimy ma podporovat - bylo tam toho vic - ten vicevlaknovy byl
jeden z nich - takze pokud nepotrebujete vice vlaken tak to vypnete ve vasm
progrmu, pokud ano tak si prekompilujte Qt znovu a ujistete se ze mate
podporu pro vice vlaken zapnutou. Mela by vzniknout knihovna libqt-mt.so
nebo tak nejak podobne.

Bye

 --

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek

  ICQ: 293092805  jabber:tomas.kasparek na jabber.cz