sendmail - odesilani posty z NElokalni site

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Červen 14 15:48:47 CEST 2004

On Mon, Jun 14, 2004 at 10:46:56AM +0200, Radek Kania wrote:

> Na tom postovnim serveru je Redhat8 + aktualizace  a sendmail 8.12.8
> Poradite mi, ktery pop3 daemon umi updatovat ten "access" nebo jak
> stavajici Sendmail naucit autentizaci?

Najděte si soubor README ze sendmailu (ve zdrojácích je v podadresáři cf,
na SuSE ho mám v /usr/share/sendmail) a najděte si v něm sekci "SMTP
AUTHENTICATION". Je to tam popsáno poměrně podrobně.

                                                         Michal Kubeček