Databazove mail foldery

Jafra jaffra na jaffra.org
Pondělí Červen 14 22:05:35 CEST 2004

> Jak jinak, takle?
>
> Jun 10 11:38:19 smaster snmptrapd[3150]: 192.168.1.12: Enterprise Specific
> Trap (.44) Uptime: 5 days
> , 21:07:19.37, SNMPv2-SMI::enterprises.318.2.3.3.0 = STRING: "System: SNMP
> configuration change."
>
> Tohle je treba APC UPS komunikujici pres SNMP.

Ano, APC to mam podobne. Z UPSek od ELTECA chodi toto:

New trap no. 106 raised from device SNMPMITE [No:5] !

Trap: Selected redundancy level is restored

Device status: Unknow

---

New trap no. 106 raised from device SNMPMITE [No:5] !

Trap: Selected redundancy level is restored

Device status: Unknow

---
UPS prechazi na chod ze site - konec vypadku napajeni

31.05.2004 14:03:32
---

A jelikoz ve spicce, kde na nekterych pobockach je adapteru nekolik, muzou
prijit stovky mailu s informacemi v kratke dobe (jsou sjednane servisni
zasahy apod.), neni realne zpracovavani maily clovekem. Chtel jsem resit
ulozeni techto mailu do databaze MySQL a s nimi pak pomoci PHP pracovat pro
vystup na web, kde si uzivatel muze cist historii cinnosti UPS a servisni
technik informace o provozu, technickem stavu ...
Jestli mi muzes poradit, jak to realizovat, byl bych rad ....

Diky

--
Jafra