Databazove mail foldery

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Červen 14 22:18:27 CEST 2004

> zasahy apod.), neni realne zpracovavani maily clovekem. Chtel jsem resit
> ulozeni techto mailu do databaze MySQL a s nimi pak pomoci PHP pracovat pro
> vystup na web, kde si uzivatel muze cist historii cinnosti UPS a servisni
> technik informace o provozu, technickem stavu ...

Jestli jde jenom a pouze o ulozeni (vybranych) mailu do sql, tak si na to
jednoduse napiste trivialni skript a volejte do z procmailu pri
dorucovani.
Neni nic jednodussiho. Ovsem na cteni takovehle posty si budete muset
napsat vlastni frontend (pochopil jsem, ze to stejne mate v planu) zcel
aod zacatku.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz