PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 15 18:22:46 CEST 2004

Petr Balas napsal(a):
> Petr Šobáň wrote:

> do pxelinux.cfg/??? přidat toto:
> label disketa
>     kernel memdisk
>     append initrd=disketa
>
> disketa je image bootovaci diskety s tim updatem BIOSu.

A ten kernel to je normální kernel s podporou ramdisku ?
Nebo nějak upravenej ?

Promiňte že se tak blbě ptám ještě to moc neovládám teprve se
prokousávám tím jak to vlastně všechno mezi sebou spolupracuje.

PS. Neznáte nějakou českou stránku o botování přes sít - všechno co jsem
zatím našel jsou spíše takové různé utržky nebo se zabívají tím jak tam
dostat M$ a podobné šunty :-(

|    ICQ    179223500                    |