PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Červen 15 18:48:14 CEST 2004

> A ten kernel to je normální kernel s podporou ramdisku ?
> Nebo nějak upravenej ?
  S usmevem ;-)
  ten kernel neni linuxovy kernel ale meziksicht jehoz struktura se tvari
jakoze linuxove jadro ale naemuluje disketu/hadr a preda bootovani do nej.
  Staci takto?

> Promiňte že se tak blbě ptám ještě to moc neovládám teprve se
> prokousávám tím jak to vlastně všechno mezi sebou spolupracuje.
  Jako asi kazdej, pohoda :-)

> PS. Neznáte nějakou českou stránku o botování přes sít - všechno co jsem
> zatím našel jsou spíše takové různé utržky nebo se zabívají tím jak tam
> dostat M$ a podobné šunty :-(
  Mrkni do archivu neco kolem bootp/PXE atd. jsem posilal do konference
parkrat. I s odkazy na ltsp kde roste dobra dokumentace. Na psani jsem
moc liny od prirody a bez motivace (apropo: ucit se pres zkouskove jen
tak na odreagovani LaTex je super zabava :-)
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz