PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 15 21:29:07 CEST 2004

Petr Šobáň napsal(a):

> Díky stačí takže jestli to chápu dobře tak:
>
> pxelinux.0 - meziksicht aby fungovala sitovka a stáhla něco :-)
> memdisk - nebo něco jiného - meziksicht aby to emulovalo disk, cd, nebo
> tu disketu nebo něco jiného.

> To by muselo fungovat vyhledávání :-( jaksi na www.linux.cz není :-(((
> Ale už jsem si stáhl syslinux kde je nějaká dokumentace tak se kouknu do
> ní. (měl jsem stažené pouze soubory na botování linuxu - instalaci přes
> síť - prostě nebylo to komplet)
>
> PS. Jdu vyrábět image diskety a vyskoušet to.
>
> Díky za nakopnutí. :-) Snad už to rozchodím sám. :-)

Jo tak to nějak nefunguje :-(((((

Prostě vše nakonfiguruji, udělám si botovací disketu (skoušel jsem
MS-DOS6,20 i z win tj MS-DOS 7,1 ) a nefungujeto.

Prostě disketa v PC botuje ale z sítě se načte vše se spustí a skončí na
hlášce že na disketě není systém - stiskněte mezerník :-((

image jsem dělal normálně disketa (botovací) pomocí dd .

Třeba ten image ještě nějak upravit ???
Nebo kde hledat chybu ?

|    ICQ    179223500                    |