PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Balas petr-news na balas.cz
Úterý Červen 15 22:05:43 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:

> Jo tak to nějak nefunguje :-(((((
>
> Prostě vše nakonfiguruji, udělám si botovací disketu (skoušel jsem
> MS-DOS6,20 i z win tj MS-DOS 7,1 ) a nefungujeto.
>
> Prostě disketa v PC botuje ale z sítě se načte vše se spustí a skončí na
> hlášce že na disketě není systém - stiskněte mezerník :-((

T.j. pxelinux nabehne, spusti natazeni diskety a pak to teprve zhavaruje?
Je videt ze se ta disketa stahuje (neco jako tftp downloading disketa ....)?

> image jsem dělal normálně disketa (botovací) pomocí dd .

Ja ji kopiroval pomoci RaWrite pod Woknama ale to by melo byt jedno.

> Třeba ten image ještě nějak upravit ???

IMHO ne. Resp. dokumentace tvrdila neco o moznosti tu image zkomprimovat
pomoci gzipu ale to me nefungovalo spolehlive.

> Nebo kde hledat chybu ?

Jak je ten soubor s image diskety velky? Ma 1474560 bajtu?

Co pouzivate za tftp server? Cetl jem doporuceni na tftp-hpa a ten taky
pouzivam. Je v logu nejake hlaseni o cteni z tftp serveru (kdyztak zapnout
logovani)?

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)