PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červen 16 11:16:54 CEST 2004

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> pač ste si ho stáh z netu, že?

Ano :-)

> To spíš ten plast DSHD 3,5" s tím měkkým softem bude v háji. Ne každá
> chyba čtení je hlášená - pokud si elektronika myslí, že data sjou OK,
> tak to ani nedá vědět potvora.

No v háji to není neboť když to zapíšu spět na disketu pomocí DD tak to
zase normálně botuje :-)

Takže podezření ten memdisk + HW se nějak nedohodne nebo něco v tom
smyslu. (špatně převezme emulaci FDD nebo něco podobného)
A nebo ten MS-DOS se nevyrovná s tím CPU a hodí chybu která se projeví
tím že nemůže číst z mechaniky. (ovšem MS-DOS 7,1 tam na tom HW šlape)

PS. Nemůže se na tom HW projevovat chyba ta stejná jako u FC2 ??? Že
nefunguje to originál jádro linuxu a resetne se to ?

PS2. Teď provádím pokus ten image fredosu jsem skopíroval na disketu
upravil přídal svoje soubory na disketu udělám image a skusím to
nabotovat a budu vědět zda to nějak zmršila ta mechanika nebo ne.

fredos_image -> disketa -> uprava -> image

a uvidíme zda to s upraveným fredosem pošlape.

|    ICQ    179223500                    |