PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 16 10:12:15 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:

> Teď jsem skoušel image fredosu ten funguje :-)

pač ste si ho stáh z netu, že?

> Tak teď mě zajímá funguje někomu obyčejný MS-DOS 6.2 nebo nějaký jiný
> jak fredos ???
>
> Nebo mám pouze já smůlu a ta kombinace HW a MS-DOS nefunguje pouze na
> mém železe ?
>
> PS. Ani instalační disketa z MS-DOS 6,2 se nespustí udělané image pomocí
> dd if=/dev/fd0 of=disketa.img

To spíš ten plast DSHD 3,5" s tím měkkým softem bude v háji. Ne každá
chyba čtení je hlášená - pokud si elektronika myslí, že data sjou OK,
tak to ani nedá vědět potvora.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!