PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Středa Červen 16 13:38:43 CEST 2004

On Wed, Jun 16, 2004 at 12:19:13PM +0200, Petr Šobáň wrote:

> Jinak přes loopback nejde zapisovat ? Nebo už ano ?
Cez loop device samozrejme ide zapisovat, upravoval som takto (menil som
jadro) instalacnu disketu (rescue) debianu.
> No a fyzicky jsem musel disketu nejdříve nějak vytvořit tj DD image - >
> disketa pak samozřejmě mount zápis souborů a umount a vytvoření image.
>
> Asi jsme se přesně nepochopily.

Chcel som iba naznacit ze (priblizny zapis):

1. dd if=img of=/dev/fd0 bs=18k
   mount /A
   cp flash.exe /A
   umount /A
   dd of=img if=/dev/fd0 bs=18k

2. mount img /mnt -t vfat -oloop
   cp flash.exe /mnt
   umount /mnt

sa v 2. dva krat usetri dd, co su asi 2 minuty

	Tibor

ps: zistil som, ze takto spravenu zmenu v subore (mount cez loop) si nfs
client nevsimne a stale pouziva staru verziu (samozrejme aj po umount),
staci po umounte spravit touch img; na pocitaci, kde som upravoval img
nemam floppy, ale mal som tam zdrojaky jadra

--
; Tibor Zenis               ;