PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červen 16 13:58:02 CEST 2004

Tibor Zenis napsal(a):

> Cez loop device samozrejme ide zapisovat, upravoval som takto (menil som
> jadro) instalacnu disketu (rescue) debianu.

> Chcel som iba naznacit ze (priblizny zapis):
>
> 1. dd if=img of=/dev/fd0 bs=18k
>    mount /A
>    cp flash.exe /A
>    umount /A
>    dd of=img if=/dev/fd0 bs=18k
>
> 2. mount img /mnt -t vfat -oloop
>    cp flash.exe /mnt
>    umount /mnt
>
> sa v 2. dva krat usetri dd, co su asi 2 minuty

No u mě to bylo trochu složitější protože 1PC nemá FDD na tom dělám 2PC
je ten router 3PC na tom je zase FDD a MS-DOS atd.....

Ale to že se dá přes loop i zapisovat jsem opravdu nevěděl :-((

Používám to akorát pro připojení image CD a tam se jaksi zápis
nepředpokládá.

|    ICQ    179223500                    |