SAMBA - rychlost

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Červen 16 14:04:13 CEST 2004

	To rikame i u disku a dvacet let je to jinak...:-) [=> to neni
argument] - ja jsem to zvolil jako analogii, protoze ve spojovaci
technice je  nasobek skutecne 1000... ja to veru nevim jak je to u
Ethernetu, a nikdo mi to nechce rict...:-(

	S prevodem bitu na B - zejmena z hlediska prenosove rychlosti se
dostavame z fyzicke vrstvy (bitovy stream) az hodne vysoko... - jste si
jist tim 1024? Ano parita nebo stop bit tam nefiguruje, ale elementarni
detekce chyb snad ano...