SAMBA - rychlost

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Středa Červen 16 14:26:51 CEST 2004

A jak je to u hdd?
Mam dva 60GB hdd. Jeden WD, druhy IBM.

IBM má 61.4GB presne 61492838400 bytes
16h 63s 119150c
kdyz na nem vytvorim ext3 ma 59107604kB

WD ma 60.0 GB presne 60022480896 bytes
255h 63s 7297c
kdyz na nem vytvorim ext3 ma 57691772 kB

Pomoci fdisku jsem chtel vytvorit dve stejne velke partiton.
Presne velke se mi nepovedly.

fdisk nabizi vytvoreni na cylindry nebo na K,M,GB
df umi:
SIZE may be (or may be an integer optionally followed by) one of following:
kB 1000, K 1024, MB 1,000,000, M 1,048,576, and so on for G, T, P, E, Z, Y.

Proc to df nabizi a jak vytvorit dve stejne velke partition
na discich ruznych vyrobcu?

Honza Novacek