SAMBA - rychlost

David Michal david.michal na rabatcr.cz
Středa Červen 16 14:45:44 CEST 2004

>	To rikame i u disku a dvacet let je to jinak...:-) [=> to neni
>argument] - ja jsem to zvolil jako analogii, protoze ve spojovaci
>technice je  nasobek skutecne 1000... ja to veru nevim jak je to u
>Ethernetu, a nikdo mi to nechce rict...:-(

U Ethernetu jsem zatim vsude cetl o bitech. O baudech pouze u WAN linek.

>	S prevodem bitu na B - zejmena z hlediska prenosove rychlosti se
>dostavame z fyzicke vrstvy (bitovy stream) az hodne vysoko... - jste si
>jist tim 1024? Ano parita nebo stop bit tam nefiguruje, ale elementarni
>detekce chyb snad ano...

Elementarni detekce chyb funguje urcite viz. Carrier Sense Multiple
Access with Collision Detection (CSMA/CD), ale plati pouze pro half
duplex, full duplex je tusim bezkolizni. Ale samotneho by mne zajimalo
pro kterou z 8 vrstev OSI modelu je vlastne udavana rychlost Ethernetu.
Asi mne nakonec donutite otevrit google. :)
David