uspavani desktopu (was Re: ot: provoz serveru - cena za elektrinu)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Červen 17 10:02:37 CEST 2004

V Út, 17. 06. 2003 v 15:36, Jarda Mikulík píše:

> 2. $ cat /proc/acpi/processor/CPU1/throttling
> state count:             16
> active state:            T0

a ja mam:

$ cat /proc/acpi/processor/CPU0/throttling
<not supported>

no a ted mi to vysvetlete. Na prvni pohled je zajimave, ze trapite
procesor CPU1, kdezto ja mam CPU0, ale treba to precislovali, co ja vim.
Kazdopadne mam stejny CPU AMD XP 1800+, ale throttling neni podporovan.
Nechapu.

> Závěr: U AMD to zřejmě jde... :)

u Mobile verzi ano, ale u normalnich? Muze nekdo treti s AMD XP+ desktop
(ne Mobile) prispet s cat /proc/acpi/processor/CPUx/?

Petr