samba a hp lj 1005

Marcin Bohosiewicz marcus na ep09.kernel.pl
Sobota Červen 19 09:12:38 CEST 2004

Pavel Knezik <pknezik na hospital-pe.cz> wrote:
> Zdravim,
>
> nema nekdo pres sambu sdilenou tiskarnu hp lj 1005.
Ma. A dokladniej mial i nie poleca.

> Neposlal by mi konfigurak smb.conf a princap.
>
> protoze se mi zda ze to mam nakonfigurovany spravne kdyz tam poslu tisk
> ten se zaradi na tiskarnu ale do ni uz to jaksi nechce list. Nevedel by
> nekdo cim to je?
Tiskarna. (drukarka).
HP LJ 1005 wymaga zaladowania firmware po kazdym wlaczeniu.

> smb.conf:
> [...]

OK. Ale... potrzeba ladowac firmware. Mam do tego skrypt i pomysl:
Skrypt /usr/bin/firmware:

#!/bin/sh
FILE=/usr/lib/lpfilters/sihp1005.dl
PORT=/dev/lp0
cat $FILE > $PORT
echo "Firmware drukarki zaladowany"
sleep 10

Plik /usr/lib/lpfilters/sihp1005.dl - z CD dla Windows.
To jest obraz firmware.

A pomysl jest taki: zalozyc konto ze skryptem jako shellem.
I logowac sie na to konto po wlaczeniu drukarki.

M.

PS. Mam nadzieje ze pomoglem, mimo ze pisze po polsku.
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus na kernel.pl	== |-
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus na pld-linux.org   == |-