SAMBA - rychlost [DMA na disku s ALI chipsetem]

Čtvrtek Červen 17 12:03:34 CEST 2004

kocek.kvetoslav na vestizol.cz wrote:

> Mereno je pri -d0.
> -d0 je nastavene porad. Kdyz nastavim -d1 (a je jedno jake dam -X)
> tak mi hdparm hodi asi 100kB/s, do logu vylitaj ty chyby DMA a
> prenastavi se sam na -d0.

> 0

vyzera to ze vas kernel na vasom IDE chipsete nezvlada DMA... skuste si
nahodit kernel ktory ho zvlada, alebo prekompilovat...
pozapinajte:

x x [*]   Generic PCI IDE chipset support
x x [*]     Sharing PCI IDE interrupts support
x x [*]     Generic PCI bus-master DMA support

pripadne podporu vasho chipsetu nizsie...
"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler