SAMBA - rychlost [DMA na disku s ALI chipsetem]

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Čtvrtek Červen 17 10:31:44 CEST 2004

> No prave. Myslel jsem, ze si BIOSu nevsima...

Evidentne jak kdy, a zkusil bych to nastavit v biosu dobre :)

> Mereno je pri -d0.
> -d0 je nastavene porad. Kdyz nastavim -d1 (a je jedno jake dam -X)
> tak mi hdparm hodi asi 100kB/s, do logu vylitaj ty chyby DMA a
> prenastavi se sam na -d0.

Aha. Jeste strelim, pretaktovane nebo tak to nemate ? Pokud ne tak je mi
lito, ale dalsi napad nemam. Snad jen zbavit se ALI chipsetu :-) Intel BX
chodil UDMA33 krasne :) Pripadne tam vrazit PCI kartu s UDMA100 radicem a
mate po starostech.

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !