procmailrc

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 17 17:15:45 CEST 2004

Pouzivam sendmail a nektere spamy se snazim odchytavat pomoci procmailu a
pravidel v "/home/uzivatel/.procmailrc". U pravidel kde se pouziva header
zpravy se mi to dari, ale nejak mi to nefunguje u pravidel, kde se ma pouzit
telo zpravy.
Mam napriklad tohle pravidlo

:0 B
* http.*\.hosting\.com.*
/dev/null

a pak se mi zase doruci mail, kde v tele zpravy je
http://1234hosting.com/abxfg/?xfghjuye64bgdg

Kde delam chybu? Kdyz vezmu ten mail a prozenu ho egrepem se stejnym
pravidlem, tak to funguje. Ze by interni egrep procmailu fungoval jinak?
Delam to podle man procmailrc a man procmailex.

A jeste jeden dotaz. V manualu procmanu pisou, ze -f znamena, ze "s
programem se zachazi jako s filtrem", ovsem vic toho tam neni. Co to
znamena? Chtel bych si napsat vlastni program na testovani zprav, ktery by
vracel 0 nebo 1 (nebo jine hodnoty, ktere akceptuje procmail) a nejak to
tomuhle programu z procmailu posilat. Ovsem z manualu jsem nepochopil, zda
mam pouzit pravidlo s rourou nebo filtrem. Muze mi to nekdo blize vysvetlit?

--
Petr