procmailrc

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Červen 17 21:41:08 CEST 2004

On Thu, Jun 17, 2004 at 05:15:45PM +0200, Petr Vileta wrote:

> :0 B
> * http.*\.hosting\.com.*
> /dev/null
>
> a pak se mi zase doruci mail, kde v tele zpravy je
> http://1234hosting.com/abxfg/?xfghjuye64bgdg

V pravidle požadujete, aby před 'hosting' byla tečka, v tom URL není.

> Kde delam chybu? Kdyz vezmu ten mail a prozenu ho egrepem se stejnym
> pravidlem, tak to funguje.

Nevěřím, leda byste zapomněl ten backslash při volání egrepu odescapovat.

> A jeste jeden dotaz. V manualu procmanu pisou, ze -f znamena, ze "s
> programem se zachazi jako s filtrem", ovsem vic toho tam neni. Co to
> znamena? Chtel bych si napsat vlastni program na testovani zprav, ktery by

Znamená to, že program dostane na standardní vstup mail/hlavičky/tělo
(podle příznaků 'b' a 'h') a příslušná část mailu je pro další pravidla
nahrazena výstupem toho programu.

                                                        Michal Kubeček