procmailrc

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 17 23:45:53 CEST 2004

> V pravidle požadujete, aby před 'hosting' byla tečka, v tom URL není.
No jo, novy voci potrebuju ;-)

> Znamená to, že program dostane na standardní vstup mail/hlavičky/tělo
> (podle příznaků 'b' a 'h') a příslušná část mailu je pro další pravidla
> nahrazena výstupem toho programu.
Hmm, tak to neni presne to co potrebuju i kdyz i tak by se dalo. Program by
do headeru doplnil X-Spam: yes a dalsi pravidlo by to odchytlo. Ale
jednodussi by bylo nejak nahradit vnitrni egrep mym externim
"vyhodnocovacem". Nenapada me ovsem, jak to docilit. Vas ano?
--
Petr