aktualizace kernelu

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Červen 18 12:55:47 CEST 2004

> mne v ten den, ked sa ta sprava zjavila yast ponukol aktualizaciu jadra
2.4.???.
> nepozeral som kvuoli akej chybe, ale je mozne, ze to bola vami uvedena
chyba.

Podle toho, co a kdy jsem cetl v cookerovi, tak se chyba 9.2(*)  tyka a
zatim neni opravena. Kdyz uz jsme u toho, vasi verze 2.4.22-10 se tyka u
kupa jinych daleko zavaznejsich chyb.
Ke zneuziti chyby je nutne mit pristup k shellu, vysledkem je pak upadnuty
userspace, zbytek prezije.

(*) rekl bych, ze se tyka vsech zatimnich verzi mandrake s vyjimkou cookera,
kde uz je mozna zalepena.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz