Samba a sitovy tisk pres printserver

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Červen 21 17:32:04 CEST 2004

Martin Majkus napsal(a):
> A ted obecne - chci poridit novou tiskarnu a premyslim o tom, jestli by
> nebylo lepsi koupit nejake HP s integrovanym printserverem (tedy s RJ45
> rozhranim - navic tech jejich printserveru je nekolik) a tisknout na ni
> z Win pres sambu nebo jestli radsi u tech Win stanic nastavit TCPIP
> printing.
>
> Pokud mate nekdo zkusenosti, tak mi prosim dejte vedet (s takovouto ani
> nemuzu odjet na dovolenou :-)
>
> S pozdravem
>
> 	Martin Majkus

DD,
nevím jestli si pomůžete. v kanclu mám 1xW2K + 2xMDK a tisknu přes
3portový SVEC, který je nastaven jako 192.168.1.9. Občas se stává to, že
z MDK se ztratí druhá a další úlohy ve frontě (CUPS), zvláště v případě,
kdy se jedná o vícestránkové dokumenty (dejme tomu jednou za týden).
řešíme to resetem SVECu. Dělé to jen u jedné tiskárny napojené na ten
SVEC, je to HPLJ6L, podezřívám paměť.

Když přejedu na pobočku kde tisknu z MDK na sdílené (na WXP) HPcko,
občas se stane, že si to PS server vyloží špatně a umře a je ho potřeba
restartovat. stalo se to pouze několikrát, ale následek mi připadá
závažnější.

Ze své zkušenosti doporučuji tisk přímo po síti na nějaký jetdirect, pro
uživatele je to jednodušší na odstranění problému.

HTH

--
Daniel Hrbac
 talk na advokati.biz