Samba a sitovy tisk pres printserver

Karel Kral konve na quick.cz
Pondělí Červen 21 15:07:37 CEST 2004

Dobry den,

Martin Majkus wrote:

> port, tiskarna nehlasi nic. Jedine reseni je stopnout lpd, smazat
> jeho tiskove ulohy a restartnout printserver. Potom po nahozeni lpd
> vse zase jede.

Stavalo se mi to take s urcitou verzi LPD. Rekl bych, ze to byla chyba LPD
(zalezelo na mnozstvi prenesenych dat - kdyz jich bylo opravdu hodne tak
se to rizlo i jednou za den).
Vygooglil jsem i podobne pripady na netu - ale reseni jsem se nikdy
nedopatral.

> z Win pres sambu nebo jestli radsi u tech Win stanic nastavit TCPIP
> printing.

U me ovsem LPD tuhlo dal - i kdyz to bylo pres JetDirecty. Nakonec jsem
nasel funkcni verzi (LPD) - ted se ovsem na ten server nedostanu, abych
to zjistil kterou. Byla to ovsem i tehdy nejaka starsi. (Ted tam mam
tusim - LPRng-3.8.9
a to s uvedenyma tiskarnama nema zadne problemy ;-)))

S pozdravem
Karel Kral
---