Externí diskové pole není k nalezení

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Červen 21 19:02:51 CEST 2004

On 21. Jun, 05:36 PM CEST, Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk> wrote 23 lines:

> preco Raid5? chcete maly vykon a nizku cenu?

Nerozumím otázce. Chci RAID5, chci -  to je jedna z podmínek, důvody můžeme kdyžtak soukromě.

> 400Mb/s? to ma byt 50 MB/s?

Umím-li počítat tak teoreticky mi firewire udělá cca 400/8 = 50 MB/s, to se
mi zdá dostačující pro zcela běžné nasazení, nebo ne?

Martin Kamín