Externí diskové pole není k nalezení

Úterý Červen 22 11:14:24 CEST 2004

Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz> wrote:
> Nerozumím otázce. Chci RAID5, chci -  to je jedna z podmínek, důvody
> můžeme kdyžtak soukromě.

ano, pytal som sa presne na dovody. ale sukromne sa mi to rozoberat
nechce. Pochopim cenovy dovod, inac musim upozornit ze 3x160GB RAID5 je o
dost pomalsie ako 4x160GB RAID10 (1+0). S cenovym rozdielom jedneho 160GB
disku. Navyse by ste 1+0 mohli integrovat do samotnej masiny kde ho
pouzijete, pretoze v tomto pripade je degradacia vykonu minimalna
(specialne pri pouziti SCSI diskov).

> Umím-li počítat tak teoreticky mi firewire udělá cca 400/8 = 50 MB/s, to se
> mi zdá dostačující pro zcela běžné nasazení, nebo ne?

v podstate ano, len som si nebol isty ci ste to dobre spocitali.
Rovnako ako kolega by som vam odporucal GB ethernet.
Teda, ak sa vam tam nepovaluju dve firewire karty a neviete co s nimi,
resp. urcene masiny uz firewire maju a nechce sa vam kupovat 1GB ethernet.

Silvester Stallone: Father of the RISC concept.