gzip-jak ziskat originalni jmeno

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 22 01:49:39 CEST 2004

> Možná jsem něco nepochopil, ale proč nepoužijete unzip Readme.zip?
Protoze jsem se snazil z rpm nainstalovat na muj RH7.3 nejdrive zip.*.rpm a
ono to hlasi, ze chce glibc.so.6 ve verzi 2.3.x, kdezto ja mam 2.2.4, takze
zip ani unzip proste nemam :-)
Koukal jsem na nejake stranky s balicky pro RH a nikde to tam nevidim. Tedy
vidim, ale je u toho napsane vzdycky RG8, RH9 nebo Fedora. Myslite ze tu
glibc 2.3.x muzu beztrestne nainstalovat? Nebude to necemu vadit, jako ze by
mi neco prestalo fungovat? Ja jsem programator a do instalaci se moc nehrnu,
takze fakt netusim, co to muze zpusobit.
--
Petr