gnome - kde je ulozena pozice/velikost oken?

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Úterý Červen 22 09:03:14 CEST 2004

> mam nove GNOME 2.6 z debian unstable a "Ovladani hlasitosti"
> se otevre v
> okne, ktere sirkove nestaci a proto ma dole horizontalni
> scrollbar. Muj
> oblibeny ovladac (Line-1) je tim padem pri otevreni az za
> rohem a to me
> irituje. Zajimalo by me kam sahnout, aby se okno tohoto programu
> oteviralo sirsi. Hledal jsem v .gnome*, v .metacity a tak,
> ale nenasel.
> Google taky neporadil.
>
> Mimochodem, z tohoto programu ve verzi 2.6 zmizela volba "Nastaveni" a
> [...]

Na Vasi otazku Vam odpovedet neumim, ale spis to chce plakat na
jinem hrobe. Diky, ze jste se ozval, pohraval jsem si s myslenkou
to hlasit na bugs.debian.org a napsat Richardu Hultovi, ted je
rozhodnuto :-)

-- VK