gnome - kde je ulozena pozice/velikost oken?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Červen 22 09:13:22 CEST 2004

V Út, 22. 06. 2004 v 09:03, Kotrla Vitezslav píše:

> Na Vasi otazku Vam odpovedet neumim, ale spis to chce plakat na
> jinem hrobe. Diky, ze jste se ozval, pohraval jsem si s myslenkou
> to hlasit na bugs.debian.org a napsat Richardu Hultovi, ted je
> rozhodnuto :-)

Ja jsem dodneska nevstupoval do zadneho GNOME listu, protoze uz beru 10
jinych a nestihal bych to cist, ale mozna diky tomu mam z GNOME hrozne
odcizeny pocit - jakoze to prostredi vubec neovladam, neridim ho ale ono
mne - no skoro jako nejmenovany system windows. Nebyt schopny ani
premluvit okno, aby se otevrelo rozumne velke je teda pekna smrt. A zda
se, ze ani zde nejsou lide, co by tyhle zakladni drobnosti meli v
malicku.

Prosim napiste do bugzil a autorum o tech problemech i za mne. Diky.

Petr