gzip-jak ziskat originalni jmeno

Úterý Červen 22 11:20:34 CEST 2004

Petr Vileta <petr na practisoft.cz> wrote:
> Protoze jsem se snazil z rpm nainstalovat na muj RH7.3 nejdrive zip.*.rpm a
> ono to hlasi, ze chce glibc.so.6 ve verzi 2.3.x, kdezto ja mam 2.2.4, takze
> zip ani unzip proste nemam :-)

rpmfind.net vam nic nenajde?

> Koukal jsem na nejake stranky s balicky pro RH a nikde to tam nevidim.
> Tedy vidim, ale je u toho napsane vzdycky RG8, RH9 nebo Fedora. Myslite
> ze tu glibc 2.3.x muzu beztrestne nainstalovat? Nebude to necemu vadit,
> jako ze by mi neco prestalo fungovat? Ja jsem programator a do instalaci
> se moc nehrnu, takze fakt netusim, co to muze zpusobit.

rozhodne neodporucam upgradovat libc, teda ak nie ste ochotny upgradnut si
masinu.

a pokial ide o povodny problem, .zip subory dokazu obsahovat viac suborov
a unzip impliticne taha meno z .zip suborov. gzip vie ulozit meno suboru
do .gz archivu, aj ho vytiahnut (-N( ale nie je urceny na vytvaranie
viacsuborovych archivov takze takuto vlastnost u neho nemozete ocakavat.
2B|!2B, that's a question!