gzip-jak ziskat originalni jmeno

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 22 16:19:14 CEST 2004

> rpmfind.net vam nic nenajde?
Jejda to je chytry web, ten jsem neznal. Diky.

> rozhodne neodporucam upgradovat libc, teda ak nie ste ochotny upgradnut si
> masinu.
No ja si to myslel :-(

> a pokial ide o povodny problem, .zip subory dokazu obsahovat viac suborov
> a unzip impliticne taha meno z .zip suborov. gzip vie ulozit meno suboru
> do .gz archivu, aj ho vytiahnut (-N( ale nie je urceny na vytvaranie
> viacsuborovych archivov takze takuto vlastnost u neho nemozete ocakavat.
Asi delam neco blbe, nebo mam prehistorickou verzi gzipu, ale kdyz vyrobim
archiv winzipem a ten archiv obsahuje napriklad Readme.pdf a rozbaluji to
takto
gzip -d -S .zip -N archiv.zip
tak mi to vyrobi soubor "Readme" bez pripony a jeste navic to ten puvodni
zlikviduje.
Kdyz to delam opacne, tj. soubor Readme.pdf zabalim gzipem
gzip -9 -S .zip Readme.pdf
tak to vyrobi soubor "Readme.pdf.zip"

Nejaky napad?

--