raid5 degraded mode v kernelu 2.6

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Úterý Červen 22 20:25:13 CEST 2004

Dobry den,

    mam problem sestavit raid5 pole v degradovanem modu (pomoci mkraid).
Hledal jsem ve zdrojacich (vanilla 2.6.7) a nasel, jedna se o soubor
raid5.c, radek 1601:

	if (mddev->degraded == 1 &&
            mddev->recovery_cp != MaxSector) {
                printk(KERN_ERR
                        "raid5: cannot start dirty degraded array for %s\n",
                        mdname(mddev));
                goto abort;
        }

Tohle tam je nekdy od 2.5.(neco okolo 30).

Kladu otazku: co obsahuji promene a mddev->recovery_cp a MaxSector? Ja
nejak nemam naladu zkoumat MD dukladneji, vcera jsem musel cist
conntrack a mam toho pro tento tyden dost:-))

Jinak teda nasel jsem v jakesi konfere reseni: zaremovat goto abort; ale
to se tykalo nemoznosti sestavit zhavarovane pole kvuli zachrane dat.
Jenze ja bych to rad pouzival:-) Takze proto hledam pricinu a nechci jen
eliminovat nasledek.

Preji pekny den
    Tomas Hlavacek

--
Tomas Hlavacek
mobile: +420-724-069784	| ICQ#: 103233265