raid5 degraded mode v kernelu 2.6

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Sobota Červen 26 22:06:38 CEST 2004

No nic,

    zkusil jsem napsat par hacku do 2.6tky a napsat Ingo Molnarovi, ale
i kdyz jsem za pomoci desnych obstrukci donutil ten raid5 naskocit, tak
jsem narazil na nejaky bug v devicemapperu a nefunguje mi v LVM2,
protoze dm-linear knuci, ze mu sfailoval device lookup, coz pry znamena,
ze se snazi pristupovat na neexistujici device. Tohle vzadavam, 2.4 rulezz!

Diff jadra, kde mi ten raid5 nabehnul proti 2.6.7 ani nepridavam, nejak
to nepocituju jako vhodne, ale pokud ma nekdo zajem, tak mu ho klidne poslu.

Preji pekny den
    Tomas

--
Tomas Hlavacek
mobile: +420-724-069784	| ICQ#: 103233265