gzip-jak ziskat originalni jmeno

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Červen 22 23:27:01 CEST 2004

On Tue, 22 Jun 2004, Petr Vileta wrote:

> Asi delam neco blbe, nebo mam prehistorickou verzi gzipu, ale kdyz
> vyrobim archiv winzipem a ten archiv obsahuje napriklad Readme.pdf a
> rozbaluji to takto gzip -d -S .zip -N archiv.zip tak mi to vyrobi soubor
> "Readme" bez pripony a jeste navic to ten puvodni zlikviduje.

Tedy vubec jsem nesledoval dosavadni thread, a mozna mi neco seredne
unika, ale proc proste ten *.zip nerozbalit unzipem? zip != gzip.

> Kdyz to delam opacne, tj. soubor Readme.pdf zabalim gzipem gzip -9 -S
> .zip Readme.pdf tak to vyrobi soubor "Readme.pdf.zip"

Tohle uz vubec nechapu, tim akorat dosahnete toho, ze zabalite dany soubor
gzipem a vysledku misto .gz date znacne matouci priponu .zip. O co vam
vlastne jde?

-- Honza Houstek